Gwarancja i Serwis
Część produktów dostępnych w naszym sklepie objęta jest gwarancją producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Proces reklamacji jest szybki, co pozwala na jak najszybsze przywrócenie sprzętu do pełnej sprawności.
Uwaga: Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz oryginalnego opakowania do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego, stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki. Następnie skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 509061620.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, stanowiący podstawę późniejszej reklamacji.
Jeśli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy postępować zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt do reklamacji, dołączając pisemne oświadczenie z opisem wady, formą rekompensaty, adresem zwrotnym i numerem konta do zwrotu pieniędzy.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, w ciągu 7 dni roboczych zrekompensujemy koszty poprzez naprawę, przesłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
- W przypadku odrzucenia reklamacji, podamy uzasadnienie decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: biuro@zabawkiwogrodzie.pl lub telefonicznie: +48 509061620.
Zwrot Produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu bez podawania przyczyn. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli zakupu przez osobę fizyczną niezwiązaną z działalnością zawodową.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i zapakowany fabrycznie w oryginalne opakowanie. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie z numerem konta do zwrotu pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan produktu.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, w ciągu 7 dni dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane konto.
Jeśli zwrot zostanie odrzucony, przekażemy informację o nieprzyjęciu zwrotu na wskazany adres e-mail, a produkt zostanie odesłany na nasz koszt.